״קוסמו קליניק״. יחס אישי וליווי צמוד

״קוסמו קליניק״. צילום: יח״צ - 1
|

השבוע התאספו רבים לאירוע פתיחת הסניף השני של ״קוסמו קליניק״ בהרצליה. החברה האיטלקית הוותיקה הוקמה בשנת 2008  ע״י שלושה צעירים ישראלים וחרטה על דגלה חדשנות טכנולוגית המבוססת על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הקוסמטיקה ברחבי העולם. כמו כן, החברה מעניקה טיפולים אסתטיים מתקדמים למיצוק עור הפנים והגוף, טיפול בפיגמנטציה, הסרת שומן עיקש, הסרת עודפי עור, טיפולי אנטי אייג’ינג ועוד.

אור, מהשותפים המייסדים, מספר שהערכים המובילים שהחברה חרטה על דגלה הינם יחס אישי ללקוחות וליווי צמוד מתחילת התהליך ועד לסיומו. ההצלחה באיטליה הביאה אותם לפתוח 2 סניפים בישראל. סניף ראשון בנווה צדק בתל אביב שנפתח לפני כשנה וחצי. כעת משיקים את הסניף החדש בהרצליה. 

״קוסמו קליניק״. צילום: יח״צ-3
״קוסמו קליניק״. צילום: יח״צ

בין האורחים נכחה רווית אסף, מלכת היופי במיל׳ ובעלת בית הספר לאיפור שהתנסתה בטיפולים שמעניקה ״קוסמו קליניק״. אסף המליצה במיוחד על מכשיר ה-V-SHAPE שעובד על מיצוק, החלקה והרמה של העור. כמו גם, EMSculpt, פוטותרפיה ואבחון עור הפנים, מיזותרפיה ועוד מגוון טיפולים.

במקום פגשנו את השחקנית לירון לב שהחיבור שלה ל״קוסמו קליניק״ נובע גם מערכי החברה העוסקים בגוף ובנפש. עוד נצפתה הדוגמנית (המאורסת הטריה) נויה אריאלי שמקפידה מאוד על טיפוח עור הפנים והגוף והגיעה כדי להכיר את המכשור החדשני של החברה האיטלקית. אריאלי מגלה לנו שהסוד שלה למראה העור הזוהר הינו הקפדה על שימוש בקרם לחות בשעות הערב בהן החומרים פעילים יותר.

במהלך האירוע התקיימה הדגמה על שני כהן, קוסמטיקאית ב״קוסמו קליניק״, אשר חלקה איתנו את תהליך התאמת הטיפול ללקוח. כהן סיפרה הסבירה שלפני תחילת הטיפולים מתקיימת שיחת היכרות ויעוץ כדי להתאים את הטיפול באופן אישי ללקוחה. באמצעות המכשור המתקדם ניתן לבדוק את המדדים לפי סנטימטרים ובהתאם לזה מתאימים את אופן הטיפול. במהלך ההדגמה כהן סיפרה לנו שהטיפול אינו כואב בזכות המכשור המתקדם.

״קוסמו קליניק״. צילום: יח״צ - 1-5
״קוסמו קליניק״. צילום: יח״צ

בסיום ההדגמה פגשנו את המאפר עידו רפאל שחזר לארץ לאחר שלוש שנים בדובאי, שם עבד עם צמרת עולם האופנה והביוטי. רפאל שיתף כי במהלך עבודתו בדובאי חש שליחות עצומה והרגיש כי הוא מהווה גשר בין המגזרים: ״היה לי חשוב דווקא בתקופה הקשה זו שאנו עוברים, לשמש כשגריר ישראלי של ביוטי בדובאי״. רפאל המליץ על שימוש בקרם הגנה ושטיפות במים.

אתר: COSMO CLINIC

שני אקווה - 1

שני אקוע – כתבת אופנה
אינסטגרם: shaniaqua

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק