שלושה בשמים גבריים שאי אפשר להשאר אדישים כלפיהם

בושם לגבר - 2
|

מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI משיק בושם חדש לגבר: ACQUA DI GIÒ PROFONDO PARFUM

מה לא נאמר על הבושם הנפלא הזה. הוא הפך לקלסיקה גברית, משל לאוקיינוס, לקיץ ולנעורים. אחד הבשמים האהובים עלי לקיץ. סוד גלוי, גם אני לובשת אותו ומכורה לרעננות שלו. אני פחות בעיניין של יוניסקס אך ישנם בשמי גברים שאי אפשר שלא ללבוש אותם או לשלב אותם עם הבושם הנשי האהוב עלייך. אקווה די ג'יו הוא אחד מהם. הוא מזכיר את בריזת הים הרעננה. אקווה די ג'יו פרפונדו מביא את הקיץ בתפארתו.

האקורדים מפתים של דמוי – שרף של אקווה די ג'יו. אקורדים אלה, אשר נוצרו במיומנות סביב תמצית ברגמוט זוהרת, אבסולוט של לוטם בלסמי, תמצית ארומטית וחמימה של הפרח הנצחי, מעניקים לאקווה די ג'יו פרופונדו פרפיום.
הבקבוק בגוון כחול עמוק שמשתנה בהדרגה מכחול נייבי בחלק העליון שלו לטורקיז שקוף בבסיסו. בקבוק הפלקון מעוצב עם פקק כחול מטאלי מהודר, וטבעת כסופה המקיפה את צווארו.

פרפיומר: נרקח על ידי המאסטר-פרפיומר אלברטו מורילאס (Firmenich), הקומפוזיציה החדשה הזו שוזרת את האקורד המלוח, הימי, האיקוני של אקווה די ג'יו עם אקורד מינרלי עצי, וחושפת את העושר, ואת הניחוח החם והארומטי של תמצית של הפרח הנצחי, המופקת מצמח בר ים תיכוני.  

תמצית של הפרח הנצחי ממלאת את לב הבושם בעושר וצפיפות אינטנסיביים, הניחוח שלה נגזר מהפרח של סן ז'אן Flower of Saint Jean או הפרח הנצחי Everlasting Flower, הידוע גם בשם "שמש זהובה". פרח זה, שגדל באגן הים התיכון, הוא פרח בר ששומר על יופיו מלא החיים גם לאחר שהוא נקטף.

אקורדים: התווים הבסיסיים של אבסולוט ענברי ופירותי של לוטם. מופק משיח שגדל לאורך חופי הים התיכון, התו מתקבל מהענפים והעלים של הצמח באמצעות מיצוי בעזרת ממסים. שיטה זו יוצרת תו שהוא ענברי ועצי, קליל ופירותי, המעניק לשובל הריח של אקווה די ג'יו פרופונדו פרפיום אפקט עמוק וחם. תמצית וטיבר דמוי שרף, עם אפקט מעושן, ואקורד מינרלי עצי המעניק היבט עוצמתי של מי ים ושרף, משתלבים עם האבסולוט של לוטם, בעוד החושניות מגיעה מתמצית פצ'ולי מגואטמלה, הכוללת תווים אדמתיים של טחב והיבט ייחודי של שוקולד.

אתוס של קיימות

הבושם משקף את הערכים המקוריים של ג׳ורג׳יו ארמני, המתורגמים לשלושה תחומים קריטיים: גישה אקולוגית, ידידותית לסביבה, באמצעות אריזות הניתנות למילוי חוזר, אבק בשינויי האקלים ומניעת מחסור במים נקיים ומתוקים.

מחיר מומלץ לצרכן: 449 שקל. תכולת: 100 מ"ל
להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות הפארם ובטרמינל איקס
https://www.loreal.com/@

GIORGIO ARMANI בושם גברים אקווה די ג'יו פרופונדו Profondo מחיר 449 שח צילום יחצ חול (4)......-5
GIORGIO ARMANI. אקווה די ג'יו פרופונדו. צילום: יח״צ חו״ל

מותג הבישום האיטלקי PRADA מציג בושם חדש לגבר: LUNA ROSSA OCEAN LE PARFUM

הבושם העוצמתי הזה מעלה בי תחושות מזמנים אחרים. תחושה של חיזור. הגבר הרומנטי, הרפתקן, חזק ויציב. מחזר אחרי אישה עוצמתית ובטוחה בעצמה בליל קיץ, בערב גאלה יוקרתי או ארוחת ערב חגיגית. בושם המשדר יוקרה ופותח את כל החושים. כשחדשנות וקלאסיקה נפגשים.

הוא עשיר ברכיבים כמו: זעפרן, תמצית לימון, עץ אלון, טבק מעושן, וניל ופצ'ולי. כל אלה יוצרים את הניחוח ההרמוני, החושני והמתמשך.

מסורת, קלאסיקה וטכנולוגיה: נרקח על ידי המאסטר-פרפיומרים אן פליפו וקרלוס בן-נעים, לונה רוסה אושן הוא בושם שנוצר בשיתוף פעולה, באמצעות דיאלוג, ישיר, בלתי פוסק, חוצה-אוקיינוס בין שני היוצרים. בלונה רוסה אושן לה פרפיום, פליפו ובן-נעים משלבים באופן מושלם את המומחיות שלהם עם טכנולוגיית מיצוי סופר-קריטי החדשנית, ויוצרים יצירת מופת ריחנית רעננה ואינטנסיבית.

הבקבוק: פריט של אלגנטיות דינמית כביטוי של אלגנטיות דינמית, סימבוליות וחדשנות, הבקבוק מציג פקק שחור מבריק המעוטר בנקודה אדומה אשר עומדת בניגוד לשחור, התייחסות סמלית לירח האדום (luna rossa). הפס האדום האיקוני של פראדה, רב השפעה וניתן לזיהוי מיידי. אפשרות למילוי חוזר.

תוו ריח עליון: לימון המעניק ריח הדרי רענן.
תוו ריח אמצעי: עץ אלון המעניק ניחוח עצי ומתוחכם.
תווי בסיס: זעפרן המשאיר אחריו שובל ריחני עם נוכחות מתמשכת.

מחיר מומלץ לצרכן: מחיר מומלץ לצרכן: 469 שקל, תכולה: 100 מ"ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, טרמינל X, גוד פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

Luna Rossa Ocean Le Parfum פראדה לונה רוסה אושן לה פרפיום בושם לגבר מחיר 469 שח צילום יחצ חול (3)1
Luna Rossa Ocean Le Parfum. פראדה. לונה רוסה אושן. צילום: יח״צ חו״ל

 ALIBI – אליבי THE NEW FRAGRANCE  FOR MEN EAU DE PARFUM

אליבי, בושם גברי חדש מבית טיטניום, מציג טאץ' חדש בשילוב הקלאסי של אמבר ועצים עם ניחוח חם, מתובל ומרגיע, העוטף את הגוף ויוצר נוכחות גברית חושנית ומסתורית.  
Alibi יוצר ניחוח מורכב מסתורי ואפל של יערות עד אקזוטיים, מתובל בתבלינים של חושניות עמוקה וגברית. 
הבושם שהפתיע אותי מבית טיטניום. הבקבוק החדשני והשונה. ניחוח גברי, חושני, מלא בנוכחות. מתחיל במתיקות מתובלת ונפתח לחריפות מושכת. ריח מרוכז ויוקרתי שנשאר מבוקר עד ערב. ריח מעורר ועוצמתי. אליבי הוא בושם גברי בהגדרה. אין בו טיפת נשיות, אך יש בו רגישות ג'נטלמנית, מתובל קלות בתבלינים ים תיכוניים, חריפים המשתלבים היטב עם הניחוח הפרחוני.

אליבי הוא בושם לגברים המחפשים ניחוח גברי מובהק, מעורר סקרנות וכבר התזה ראשונה נוצר פרץ ראשון של תבלינים משולבים ברעננות הדרים. לאחר דקות מגיעה תחושת הרוגע של הלבנדר והחמימות של תבלין הציפורן. הבושם מתקבע על הגוף עם הבסיס חושני והעמוק של אמבר משולב בתווי עצים חושניים.  

תווים עליונים: קטורת, אגוז מוסקט, מנדרינה וברגמוט מעניקים פרץ רעננות הדרים מתובלת.
תווים אמצעים: לוונדר, ציפורן, עץ מחט קפריסאי יוצרים עומק ארומתרפי מרגיע.
תווים בסיסים: וטיבר, אמבר ותווים עציים יוצרים בסיס עמוק וחושני העוטף את תווי העץ הירוקים ומקבע את הניחוח היוקרתי על העור. 

מחיר: 199.90 שקל. תכולה: 100 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

בושם לגבר מבית TITANIUM ALIBI מחיר 199.90 שח צילום טל אזולאי (2) - 9
TITANIUM ALIBI. צילום: טל אזולאי
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק