קאטליה. טרנדים חדשים

יעל שלביה, עומר אדם. צילום: רום שי
|

קאטליה מבית אופטיקנה השיקה חנות Pop Up של המותג בקניון רמת אביב. הקולקציה עוצבה בהשראת המסע שעברו המשקפיים לאורך הדורות וכוללת כ-25 דגמים חדשים של משקפי שמש ו-15 משקפי ראייה. נחשו מי הגיעו להשיק?

קאטליה הגיעה לקניון רמת אביב בדמותה של חנות פופ-אפ חדשה וגם בדמותה של קולקציה חדשה. הקולקציה, שמכונה ״HorizonHope״, מונה מספר רב של משקפי שמש בעיצובים חדשים, ובנוסף גם דגמים חדשים של משקפי ראייה. בהתאמה לקו של המותג, אלו מעוצבים בהתאם לטרנדים הנוכחיים לצד מחירים נגישים. 

קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 13
צילום: רום שי

כשניגשנו לדבר עם גלוריה – מי שמשמשת כמעצבת של ״אופטיקנה״ – היא שמחה מאוד לספר לנו על הייחוד של קאטליה. מדבריה מסתמן שהמילה ״תקווה״ שלובה יד ביד עם הקולקציה החדשה: ״העולם קשה, לא רק בישראל. אסונות טבע, רעידות אדמה, כלכלה נמוכה, שנת הפרדוקס״, וממשיכה להסביר: ״טרנד מאוד אלים ואגרסיבי שבא לידי ביטוי בעולם המשקפיים. אם זה בפרופילים עבים, מסגרות עם פרופיל מאוד קשוח לצד צבעים מאוד חזקים, אדום אש, מנומר, חום. כמה שיותר זועק זועק זועק לעזרה, ומצד שני אנחנו קצת מתחכמים עם עיצובים מינימליסטיים, צבעים עדינים, התחשבות בסביבה. מאוד חשוב לנו להתייחס לסביבה, כל הפלסטיקים שלנו מחומר ממוחזר אקו פרנדלי״. 

קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 121
צילום: רום שי

לצד זה, גלוריה גם הציגה בפנינו כיצד המותג צועד לצידה של הבינה המלאכותית. כך, היא אומרת, מתאפשר לקאטליה להציג מוצר נגיש בעל עדשות מתחלפות שעלותו 299 שקלים (אפילו זכינו להדגמה עצמית כיצד העדשות מתכהות בעת חשיפה לשמש). בנוסף גלוריה ציינה בפנינו שגם המתכת עצמה של חלק מהמשקפיים היא למעשה מחליפת צבע. כשערכנו הדגמה במכונה שמדמה קרני שמש היא לא צלחה (ייתכן והמשקפיים לא הונחו מספיק זמן במכונה, ובכל מקרה לאחר מכן לא שבנו לבדוק בשנית). בכל אופן זו רכישה שבהחלט שווה לשקול ולבדוק למי מאיתנו שאוהבות.ים לקבל מקסימום אופציות בזוג משקפיים אחד. 

מלבד הפרזנטורים עומר אדם ויעל שלביה שאי אפשר היה לפספס, עוד הגיעו להרים ולמדוד משקף: נועה קולר, מירי כהן, בר כהן, דניאל עמית, ועוד רבות, טובות וחכמות בשמש. 

קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 17
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 119
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 117
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 117
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 1
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 115
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 113
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 19
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 15
צילום: רום שי
קאטליה מבית אופטיקנה. צילום: רום שי - 111
צילום: רום שי
גפן גיל - 1

גפן גיל – כתבת אופנה ופובליציסטית
אינסטגרם: itsgefengil

רום שי-1

רום שי – צלמת
אינסטגרם: rom.shay.photography

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק