כך תתאימי את האיפור לסטיילינג שלך

איפור: ירין שחף, צילום: ניב מאיו -10
|

יופי, הוא מתנת אל ובעיקר תכונה נחשקת. יש כאלה המודעים אליו יותר, יש שפחות, אבל כולם בפעם זו או אחרת, מבקשים להיראות טוב יותר. בשל תצורתו וארגונו של היופי, הוא גורם לאדם המתבונן בו לחוויה של נעימות ומשיכה. על פי רוב, היופי מזוהה ע"י איזון, סימטריה, פרופורציה והרמוניה. מלבד נתוני הטבע, הסוד הגדול – הוא לדעת לשלב בין שלושה מרכבים: איפור, שיער וסטיילינג. איך נכון להתאים בין איפור, עיצוב שיער וסטיילינג? ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, מלמד אתכן מה נכון לכן

איך נראות פנים מושלמות?
מבנה פנים אובליות הן אידאליות. צורתן כביצה הפוכה, והן מחולקת לשלושה אזורים סימטריים. 1- המצח עד לגבות. 2- מהגבות עד הקצה התחתון של האף. 3- מהקצה התחתון של האף עד לקצה הסנטר. אם תישירו מבט לפניהן של סופר מודל תגלו בנוסף, שהעיניים רחוקות אחת מהשנייה, האף סולד, השפתיים בשרניות ועצמות הלחיים בולטות. אבל מה לעשות, יופי הוא גם עניין של גנים. אם לא בא לכן להאשים את סבתא נסו לשפר נתונים בעזרת איפור, תסרוקת וסטיילינג

איפור: ירין שחף, צילום: ניב מאיו -18
איפור: ירין שחף, צילום: ניב מאיו

איפור:

● מבנה פנים: כדי "ליצור" מבנה פנים אידאלי מורחים את הסומק על קו עצם הלחי, עם טשטוש כלפי מטה, למראה פנים מאורך; כדי לעגל פנים חדות מניחים צלליות בגוונים רכים וסומק בצורה מעוגלת על תפוחי הלחיים; כדי להצר פנים רחבות מורחים את הסומק במרכז הפנים.

● עיניים: כדי להגדיל עיניים קטנות  משרטטים  פס על קו הריסים עם עיפרון לבן  כדי להגדיל את הלבן שבעיניים; כדי לקרב עיניים הרחוקות זו מזו מניחים צללית בהירה בחלק הפנימי של העין, על גשר האף; כדי להרחיק עיניים קרובות יש להקפיד על הצללה כהה בחלק החיצוני של העין;

כדי להרים עיניים נפולות, הנוטות מטה, מורחים צללית כהה בזווית העין, משחים עיפרון כהה בתוך העין ומושחים את  הריסים בהרבה מסקרה.

להרחקת “עיניים קרובות” מקפידים על הצללה כהה בחלק החיצוני של העין.

● שפתיים: כדי לעבות שפתיים צרות מורחים עליהן מייק אפ, ולאחר מכן תוחמים אותן מעט מעבר לשוליים הטבעיים בעיפרון בגוון זהה לזה של השפתון וממלאים את המסגרת החדשה בליפסטיק בצבע טבעי; כדי להצר שפתיים עבות מדי, יש לעשות את אותן פעולות אבל הפוך, קרי; למרוח את השפתיים במייק אפ ולתחום אותן בעיפרון בצמוד לקו הטבעי שלהן מבפנים.

● לחיים: כדי ליצור מראה מורם וחיוני יותר של הפנים יש למרוח סומק קרוב יותר לאזור האוזניים והרקות.

● הנחת סומק במרכז הפנים תיצור מראה 'בובתי', ומריחה של סומק או פודרה כהה מאוד בצדי הפנים תיצור הצללה ומבנה רזה ומאורך יותר.

איפור: ירין שחף, צילום: ניב מאיו -1
איפור: ירין שחף, צילום: ניב מאיו

שיער מה כוחו?
את מבנה הפנים אי אפשר לשנות, אבל תסרוקת מתאימה יכולה להחמיא למבנה הפנים.
פנים אובליות: אם התברכתן בסוג פנים שכזה. הרי שאתן ברות מזל. כל תסרוקת תתאים וכל האפשרויות והטרנדים פתוחים בפניכם.
פנים עגולות: לרוב, מומלץ להאריך שיער, כדי לגרום לפנים להיראות ארוכות יותר. אבל, אם אתן ממש לא בקטע, בגלל קיץ, חום וכאלה, ניתן לוותר על האורך ולאמץ תספורת קצרה במיוחד אבל גבוהה.
פנים מרובעות: האריכו שיער נקודה. ככל שהשיער יגדל תיוותר תחושה של פנים קטנות ועגלגלות יותר. שיער ארוך מקפל בתוכו שפע אפשריות עיצוב.
פנים מאורכות: כשהפנים ארוכות – וותרו על החלקה. תלתלים משוחררים בחופשיות, שיער עם נפח, גלים דומיננטיים יוסיפו הרבה חן למראה הרציני.
פנים בצורת לב: אלה מתאפיינות בסנטר בולט ועוצמתי. כדי לאזן ולרכך אותם, בחורים בתסרוקת שמגיעה בדיוק עד הסנטר. גם תסרוקת בסגנון קרה תמשוך את תשומת הלב ותעדן את הצורה החדה של מבנה הפנים. 

איפור: ירין שחף, צילום: ניב מאיו -1-3
איפור: ירין שחף, צילום: ניב מאיו

סודות הסטיילינג

  1. עניין של צבע: שילוב נכון של גוונים יכול לשדרג כל מראה. בוחרים בצבעים שמתאימים לגוון העור שלך ויוצרים קונטרסט בין בהירים לכהים. שילובים כמו שחור ולבן או צבעים ניטרליים כמו 'ניוד' בז' ואפור, יתאימו לכולן.
  2. אביזרים: פריטים המתווספים אל הבד כמו: תיק, צעיף, חגורה או משקפי שמש מעניינים, יכולים להפוך כל הופעה למנצחת. בחרו אביזרים שמתאימים ל'לוק' הכללי.
  3. גזרות וסוגי בד: בחרו בגדים שיתאימו למבנה הגוף: שמלה עם גזרה נכונה, מכנסיים מחטבים או חולצה מחויטת יעניקו מראה אלגנטי ומוקפד.
  4. שכבות: עירוב סגנונות כמו ז'קט קצר עם שמלה, חולצה גדולה עם ג'ינס צמוד או צעיף שנקשר באופן חופשי על הצוואר, יוסיפו מראה שכבתי מעניין, מסקרן ומתוחכם.

איך לשלב בין שלושת הקטגוריות: איפור שיער וסטיילינג -כדי שיתאימו ולא יתחרו זה בזה?

  1. מודעות, מודעות ושוב מודעות. הכירו את עצמכם, השקיעו בזה זמן. כדי להבין את החוזקות והחולשות. של מבנה הפנים והגוף.
  2. בחרו את האזורים שתרצו להבליט ואיזה תבחרו להצניע?
  3. הזהרו מהרמוניה מוגזמת: צבע אחיד של איפור בגדים וסטיילינג בצבע אחיד יכולים להוות מפגע אופנתי אלא אם כן נבחרתם לפרסם את חב' טמבור.
  4. שימוש בצבע אדום לביגוד, ציפורניים ושפתון  יצרו מראה לוחמני ומאיים.
  5. אם אתן לא מהמתאפרות אל תוותרו על טיפוח הגבות והריסים. כשהפנים ללא איפור, הגבות, הופכות לנקודת מיקוד. דאגו שיהיו מעוצבות ושצבען ישתלב עם צבע שיער הראש. אל תוותרו על סירוק הגבות  כי הן המסגרת של העיניים. 
  6. משיחת ריסים במסקרה, הופכת כל עין לערנית מוארת ורעננה.
  7. השקעה מוגזמת בשלושת הקטגוריות עלולה להתפרש כרצון מוגזם לתשומת לב. השקיעו בכל פעם בנקודות מיקוד אחת כדי שישלימו את המראה הכללי.
  8. שיניים: טיפוח מראה שיניים בריא ולבן הוא המפתח למראה המושלם. 

אתר בית הספר: https://www.yarin-shahaf.co.il/

איפור: yarin_shahaf@
עיצוב שיער: shay_benbenishty@
דוגמנית: _polinapoltorak@
סוכנות: gracemodelmanagement@
סטיילינג: koralshaybet@
תכשיטים @atua_studio
מוצרי איפור: im_fashionmakeup@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, ירין שחף
תגובות פייסבוק