גיל המעבר ואנטי-אֶייג'ינג

גיל המעבר ואנטי-אֶייג'ינג-1
|

השיח על גיל המעבר אצל נשים מתקיים כל הזמן: גיל מאתגר מבחינה נפשית ופיזית, גלי חום, מיגרנות, אכילה ריגשית ותופעות כאלה ואחרות. אורנה רימוק נמצאת בעיצומו של גיל המעבר וכותבת על סדרת מוצרים חדשה ותומכת בטיפול בשגרת טיפוח העור בגיל המעבר

כמי שנמצאת בעיצומו של גיל המעבר אני רוצה שהטיפוח שלי יהיה בעל מרקם עדין ובריח עדין, לא מבושם מדי, שכן בגיל הזה פיתחתי רגישות לריחות. גלי החום גורמים להזעת יתר.

חברת ליראק הצרפתית הרימה את הכפפה ויצרה סידרה ייעודית לנשים בגיל המעבר, הסידרה ממקדת את הטיפוח למנגנונים טבעיים של העור ומאפשרת פעולה עמוקה וארוכת טווח.
אני מוצאת שהסידרה עונה לצרכי העור שלי גם לגוף וגם לפנים. יש בה את כל תועלות הטיפוח והעור שלי נראה קורן כבר אחרי שבועיים של שימוש יום יומי.
קרם הגוף המועשר בחומצה היאלורונית אהוב עליי במיוחד. בנוסף לתועלות האנטי-אֶייג'ינג, הוא מזין את העור שלי בלחות, המרקם מושלם. הריח עדין וממכר.
הוא נוצר לשמש כעור שני ומלחח את העור בדיוק במינון הנכון. מונע תחושת יובש ובנוסף, מונע הזעת יתר אשר אופיינית לגלי חום בגיל המעבר. אם את בת 50+ אני ממליצה לך על הסדרה החדשה של ליראק.

כדי לתקן את השפעות ההזדקנות על העור בתקופת גיל המעבר. ליראק יצרה סנכרון מחדש של מקצבים ביולוגיים, לתוצאה ארוכת טווח.  שני ביו-פפטידים – ליום וללילה: 24 שעות של פעילות הגנה אופטימלית.

הסדרה כוללת 3 מוצרים:

 קרם יום.
 97% מרכיבים ממקור טבעי. מועשר בביו-פפטיד יום המכוון ל-Jarid-1A, חלבון הממריץ את אחד מהגנים האחראים על השעון הביולוגי, המעורב בחילוף החומרים בשעות היום. הפעילות התאית המוקדשת לעור – הֲגָנָה ותְזוּנָה של העור מופעלת מחדש וביעילות מירבית!
בליבת הנוסחה שלו, סינכרון + קומפלקס יום מועשר בביו-פפטיד המפעיל מחדש את ההגנה והתזונה של העור. הוא משולב עם תמצית קקאו, המגנה מפני נוגדי חמצון ומגבירה את הגמישות, וחומצה היאלורונית מ-100% מקור טבעי במשקל מולקולרי גבוה על מנת להעניק לחות מירבית ולהחליק את העור. מרקם משיי וללא שמנוניות – קרם היום מספק את הסטנדרט המושלם של ניחוח מעולה, תזונה לעור ועור מוצק ונעים.
תכולה: 50 מ"ל מחיר: 249 שקל

ליראק. צילום: יח״צ - 13
ליראק. צילום: יח״צ

 קרם לילה.
 מועשר בביו-פפטיד לילה המכוון ל-Per1, חלבון המכוון לאחד מהגנים האחראים על השעון הביולוגי,השולט בפעילויות הלילה. חידוש התאים מוגבר, העור מתחדש ואלמנטים של תיקון העור מופעלים מחדש.
 קרם לילה- נוסחה ייחודית- 96% מרכיבים ממקור טבעי. קומפלקס הלילה והביו-פפטיד שלו, האחראי על הפעלה מחדש של התחדשות העור, משולבים עם זרעי פשתן, המעניקים לעור מוצקות, ותמצית עולש להענקת גמישות. הוא מכיל גם 100% חומצה היאלורונית ממקור טבעי, כדי להעניק לחות ולספק נפח לעור.  מרקם חלק ועוטף – קרם הלילה כאילו נמס לתוך העור כדי לספק תזונה, מרקם אחיד, מוצקות ותחושה של נוחות אינטנסיבית.
תכולה: 50 מ"ל מחיר: 249 שקל

ליראק. צילום: יח״צ - 1
ליראק. צילום: יח״צ

קרם גוף.
ארקסקין ממציאה עצמה מחדש בשנת 2023 עם רכיבי טיפוח העור בעלי ביצועים גבוהים כתמיד ופורמולות המשלבות טבעיות עם מרקמים ותחושות עילאיים.
93% מרכיבים ממקור טבעי. מעניק מראה מוצק וחלק לחיטוב והידוק העור. זהו הסוד הצמוד שלך לטיפול ביובש בעור ובוסט קירור לגלי החום. תמצית ג'ינג'ר מנקזת ומועשרת בעוד חומצה היאלורונית כפולה מעניקה לחות, מחליקה וממלאה את העור בנפח. קרם הגוף מספק תזונה, אפקט מוצק ותחושה מרעננת, ללא גימור שמנוני. פורמולה המעניקה תחושת "עור שני".
תכולה: 400 מ"ל מחיר: 269 שקל

ליראק. צילום: יח״צ - 116
ליראק. צילום: יח״צ

תוצאות קליניות מוכחות: ליראק ערכה 5 מחקרים קליניים בפיקוח גינקולוגי ודרמטולוגי על 250 נשים שחוות את גיל המעבר. כדי לספק לנשים מענה יעיל וממוקד לאורך חייהן, ליראק שמה לעצמה מטרה: תכנות מחדש של המנגנונים הטבעיים של העור באמצעות המרכיבים שלו, לפעולה עמוקה וארוכת טווח. כדי לתקן את השפעות ההזדקנות על העור בתקופת גיל המעבר, ליראק יצרה סנכרון מחדש של מקצבים ביולוגיים, לתוצאה ארוכת טווח.
שני ביו-פפטידים – ליום וללילה: 24 שעות של פעילות הגנה אופטימלית. את הסידרה ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ. ניתן לפנות למנהלת ההדרכה, עינת אלגם: 050-6401064

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק